Burmistrz Gminy i Miasta w Witkowie ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie
Stanowisko: Kierownik Referatu Rozwoju Lokalnego, Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji i Dróg (umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu)
Wymagania niezbÄ™dne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. PeÅ‚na zdolność do czynnoÅ›ci prawnych i peÅ‚nia praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sÄ…du za przestÄ™pstwo Å›cigane z oskarżenia publicznego popeÅ‚nione umyÅ›lnie lub umyÅ›lne przestÄ™pstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. WyksztaÅ‚cenie wyższe techniczne - preferowane budowlane. 6. Minimum trzyletni staż pracy. 7. Znajomość ustaw – o finansach publicznych, kodeksu postÄ™powania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomoÅ›ciami, prawa budowlanego, prawa zamówieÅ„ publicznych, ustawy o drogach publicznych, prawa wodnego, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o samorzÄ…dzie gminnym. 8. Znajomość obsÅ‚ugi komputera i oprogramowania Microsoft Office, 9. Stan zdrowia pozwalajÄ…cy na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe: 1.Doświadczenie zawodowe o charakterze zgodnym z wymaganiami stawianymi na stanowisku, w tym w zakresie zarządzania zespołem ludzkim; preferowany staż pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem inwestycji w jednostkach sektora finansów publicznych (robót budowlanych kubaturowych i liniowych). 2.Umiejętność czytania dokumentacji technicznej, w tym projektów, map sytuacyjnowysokościowych, map ewidencyjnych, kosztorysów. 3.Znajomość w zakresie kosztorysowania robót budowlanych. 4.Umiejętność sporządzania projektów decyzji, postanowień, wezwań w postępowaniach administracyjnych. 5. Umiejętność kierowania zespołem oraz współpracy z komórkami (stanowiskami) współdziałającymi. 6. Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy. 7. Prawo jazdy kat. B.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: 1. Kierowanie pracą podległych pracowników. 2. Nadzorowanie terminowego wykonania zadań referatu, wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń i poleceń Burmistrza. 3. Opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej zadań referatu. 4. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i Zarządzeń Burmistrza z zakresu działania Referatu. 5. Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień na potrzeby Burmistrza i Rady Miejskiej. 6. Koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji gminnych. 7. Inicjowanie i koordynacja opracowania dokumentów strategicznego zarządzania w różnych sektorach; a) prace przedprojektowe (koncepcja projektowa, decyzja WZiZT), b) prace projektowe (projekt budowlano-wykonawczy wraz z częścią kosztorysową, pozyskanie terenu na cele budowlane, decyzja o pozwoleniu na budowę), c) realizacja inwestycji i remontów (wybór wykonawcy, nadzór inwestorski, nadzór autorski, nadzór administracyjny, sporządzanie projektów umów). 8. Pełnienie funkcji inwestora. Wykonywanie prac związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi w oparciu o przepisy obowiązującego w tym zakresie prawa: a) koordynacja czynności związanych z procedurą wprowadzania tematów inwestycyjnych i remontowych do budżetu, wykonywanie budżetu Gminy w zakresie inwestycji i remontów, efektywne wykorzystywanie środków finansowych przewidzianych w budżecie na realizację zadań inwestycyjnych, koordynowanie spraw prowadzenia nakładów inwestycyjnych i remontowych w strukturze zadaniowej, b) współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej dla realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych określanie zakresu i merytorycznej części dokumentacji, c) koordynowanie realizacji inwestycji, odbiór zrealizowanych zadań od wykonawcy, d) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego, w szczególności z zakresu jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów, e) koordynowanie rozliczania zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z przekazaniem środków trwałych na majątek przyszłego użytkownika (m.in.: kontrola realizacji zleceń wchodzących w skład zadań inwestycyjnych i remontowych), f) wykonywanie uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji, organizowanie przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych zleceń, przyjmowanie informacji z zewnątrz referatu i Urzędu o nieprawidłowościach w zrealizowanych inwestycjach, egzekwowanie uprawnień wynikających z tytułu gwarancji. 9. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów inżynieryjnych oraz ich rozbudowa. 10. Koordynacja realizacji zadań gminy związanych ze sprawami zaopatrzenia w wodę, ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe. 11. Koordynowanie i nadzorowanie spraw prowadzenia w Referacie RL,GP,IiD dokumentacji realizowanych przez gminę inwestycji, modernizacji, remontów, konserwacji i przekazywania do eksploatacji nowo wybudowanych obiektów.
Wymagane dokumenty : 1. List motywacyjny, 2. Kwestionariusz osobowy (według załączonego wzoru), 3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu zatrudnienia, 4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 5. Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy, 6. Pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 7. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. Pisemne oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku, 9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Wymagane dokumenty należy przesyÅ‚ać pocztÄ… na adres: UrzÄ…d Gminy i Miasta Witkowo ul. GnieźnieÅ„ska 1, 62-230 Witkowo lub skÅ‚adać osobiÅ›cie w Sekretariacie UrzÄ™du Gminy i Miasta (pokój nr 21) w nie przekraczalnym terminie do dnia 19.09.2011r. do godz. 15.00. w zamkniÄ™tej kopercie z nastÄ™pujÄ…cÄ… adnotacjÄ…: „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Lokalnego, Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji i Dróg”
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.witkowo.pl.
Osobą upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Zastępca Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie Pan Marian Gadziński nr tel. 061 4 778194.
Burmistrz Gminy i Miasta (-) Krzysztof Szkudlarek |